Klachtenprocedure Brabantpalm webshop

Het is natuurlijk erg vervelend dat u een klacht heeft over een door ons geleverd product, uiteraard zullen we er alles aan doen om dit naar tevredenheid op te lossen.

 

U kunt uw klacht mailen naar:  [email protected] 

 

Onze medewerkers zullen uw klacht zo snel mogelijk bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging zodat u weet dat we deze in behandeling hebben genomen. Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben stellen wij u hiervan op de hoogte. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen, gebruik hiervoor deze LINK.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de Europese Unie ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

 

Brabantpalm

Apeldoornseweg 15

7351 AB Hoenderloo

Tel: 0031 (0) 629511153

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PAS HIER UW VOORKEUREN AAN Manage cookies