Veelgestelde vragen
Onze klantenservice beantwoord al uw vragen graag via email, WhatsApp of Messenger en doet dit doorgaans binnen 24 uur.
Uiteraard vindt u op de pagina klantenservice de juiste contactpersonen als u liever telefonisch contact heeft of uw vraag niet kan wachten.
Onderstaand vindt u de meest gestelde vragen inclusief antwoorden, misschien staat uw vraag er wel tussen:
HEBBEN JULLIE EEN FYSIEKE WINKEL DIE IK KAN BEZOEKEN ?
KRIJG IK GARANTIE OP MIJN AANKOOP ?
ZIJN JULLIE LID VAN EEN WEBSHOP KEURMERK ?
HOE PLAATS IK EEN BESTELLING ?
HOE ANNULEER IK EEN BESTELLING ?
WAT IS DE GEMIDDELDE LEVERTIJD ?
HOE WEET IK OF EEN PRODUCT OP VOORRAAD IS ?
WELKE BETAALMETHODEN HANTEREN JULLIE ?
ACCEPTEREN JULLIE CREDITCARD BESTALINGEN ?
WAAR KAN IK EEN KLACHT MELDEN ?
HOE KAN IK EEN PRODUCT RETOURNEREN ?
HOE GAAN JULLIE OM MET MIJN PRIVACY ?
WAT ZIJN JULLIE BEDRIJFSGEGEVENS ?